Перспективное календарное планирование по хореографии для детей 3-4 лет

 

Игровая гимнастика для детей

 

Хороводные танцы и игры для детей

 

Рисунок и схемы танцев в детской хореографии

Хореография для дошкольников. Методика и организация хореографической работы.

Специальные упражнения и комплексы для развития данных в хореографии

Методика преподавания танцевального направления джаз-модерн в фитнес формате

Акробатика в хореографии для начинающих

Упражнения на растяжку и развитие гибкости в хореографии и фитнесе

Основы базовых акробатических и полуакробатических упражнений в хореографии

k2

Танцуем - играя. Зимушку встречая.

k3 

Азбука танца и танцевальные движения для дошкольников. 

k4 

Фитбол - гимнастика для детей. Методика проведения занятий

Танцевальные игры для детей. СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО.  

Видео-курсы, мастер-классы, семинары: Мгновенно 

 

Бесплатная рассылка с подарками в каждом выпуске.Подпишитесь и получите танцевальные сборники в подарок.

 5

Танцы народов Севера для детей

 4

Увлекательные танцевальные разминки для детей 3-7 лет

 33

Танцевальные сюжетно - образные игры для детей

 1

Комплексы игровой гимнастики для детей

 328

Русский танец для детей от 3 до 8 лет. Методика обучения детей и организация хореограафической работы.

t i 1222151

Танцуем - играя 2. Методика игрового танца для дошкольников.  

main big ves

Танцы, пляски, игры,хороводы дя дошкольников. Весенняя тематика.

tancy pl

Танцы, пляски, игры, хороводы для дошкольников. Зимняя тематика. 

os 2

Танцы, пляски, игры, хороводы для дошкольников. Осенняя тематика.

0012110

Растяжка в хореографии для подростков

kart 2      

Коммуникативные танцы-игры для дошкольников. Часть 1 

kkkk2

Видео курс " Танцуем - играя 1"  Методика игрового танца для  дошкольников

tdm11

Видео курс "Танцы для малышей. Методика игрового танца для детей 2-3 лет"

02313

Видео - курс "Характерный народный танец для детей от 5 до 10 лет"

021

Танцевальный фитнес для детей. Методика проведения и построения занятий. 

7102      

Растяжка в хореографии для дошкольников.Увлекательная партерная гимнастика для развития данных.

710

Растяжка в хореографии для детей 7-10 лет.Партерная гимнастика для развития данных 

k20

Видео курс "Игровой стретчинг для дошкольников и младших школьников" 

222222

 Видео курс "Танцы для дошкольников"

Форум для хореографов, музыкальных руководителей,воспитателей, педагогов

k26

Танцевальный бизнес или как открыть танцевальную школу.

 

 

 


Заняття 3.1 (українською мовою)

ЧИСЛА

  Цілі:

  Практична: закріплення уявлень про однину і множину іменників.

  Освітня: введення нового лексико-граматичного матеріалу.

   Нові ЛО: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten.

   Структура для розуміння: Let’s count!

  Розвиваюча: розвиток наочно-образного мислення, довільного запам’ятовування, слухової   і зорової пам’яті.

  Виховна: виховання бажання навчатися та радіти своїм успіхам.

 

******ХІД ЗАНЯТТЯ******

1. ПОЧАТК ЗАНЯТТЯ.

 Вітання «Hello» ланцюжком.

2. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.

   Казка про Язичок

  Одного разу Mr Tongue пішов на прогулянку до лісу. По дорозі він зустрів двох їжачків, які щось шукали в траві. Один їжачок фиркав так: (f-f-f), а інший: (v-v-v). Високо на дереві сидів птах і кричав: (ʌ-ʌ-ʌ). Mr Tongue задивився на птаха і ледь не наступив на змію. Змія скривджено зашипіла: (s-s-s), але тут у неї випав передній зуб і вийшло: (Ɵ-Ɵ-Ɵ). Змія зніяковіла і поповзла, а Mr Tongue пішов далі.

3. ЗНАЙОМСТВО З ОСНОВНИМИ СЛОВАМИ: ЧИСЛІВНИКАМИ 1-10.

  Розкладіть на столі п’ять іграшок і запропонуйте дітям порахувати їх (Lets count!One, two, three, four, five). Для повного засвоєння лічби порахуйте інші предмети в кімнаті (олівці, стільці, столи і т. п.). Потім додайте до п’яти іграшок ще п’ять інших. Порахуйте разом із дітьми (one, two, three, four, five), зробіть невелику паузу і продовжте (six, seven, eight, nine, ten). Закріпіть лічбу, перерахувавши іграшки ще раз.

4. ЗАКРІПЛЕННЯ ЧИСЛІВНИКІВ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ.

  Запропонуйте дітям вирізати з кольорової вставки всі картинки, що належать до теми «Numbers», потім перерахувати тварин і предмети на них і викласти картинки на столі в порядку зростання кількості зображень. Наприклад: one fox, two dogs тощо.

5. ЗНАЙОМСТВО З ПОНЯТТЯМ ОДНИНИ І МНОЖИНИ ІМЕННИКІВ ТА ПРАВИЛОМ УТВОРЕННЯ МНОЖИНИ.

  Поясніть дітям, що в англійській мові, коли мають на увазі одне, наприклад собаку, говорять: one dog або a dog. Коли собак стає багато, до них  «прибігає» закінчення (s) або (z). Наприклад: two dogs.

  Пограйте з дітьми. Запропонуйте їм додавати закінчення (s), (z) до тих слів, які ви називатимете.

  Наприклад:

T: A frog.

Ch: Frogs.

  Поясніть дітям, що маленьке слово a, яке англійці ставлять перед іменниками,- дуже полохливе й дружить тільки з тими словами, які стоять в однині, наприклад, одна кішка – a cat. Коли кішок стає багато, слово а починає боятися і тікає, наприклад, a cat – two cats.

6. ЗАКРІПЛЕННЯ ЧИСЛІВНИКІВ (РЗ, с. 6).

  Запропонуйте дітям наклеїти картинки з потрібною кількістю тварин або предметів в робочий зошит, починаючи з однієї лисиці і закінчуючи десятьма ведмежатками. Перерахуйте тварин і предмети ще раз.

7. ЗНАЙОМСТВО З ПІСЕНЬКОЮ «10 LITTLE HARES».

One little, two little, three little hares.

Four little, five little, six little hares.

Seven little, eight little, nine little hares.

Ten little hare-girls (hare-boys).

  Запропонуйте дітям прослухати пісеньку «10 LITTLE HARES». Поясніть дітям значення слів hare-girl і hare-boy, намалювавши на дошці зайчика з бантиком hare-girl і зайчика в шортиках - hare-boy.

8. РОЗУЧУВАННЯ РИМУВАННЯ «POTATOES».

One potato, two potatoes. Three potatoes, four,

Five potatoes, six potatoes, seven potatoes. More!

  Познайомте дітей з римуванням. Запропонуйте їм перерахувати всі картоплини і розповісти римування з опорою на картинку (РЗ, с. 6). Поясніть значення слова More і промовте римування кілька разів хором.

9. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.

  Перерахуйте пальці на лівій руці, помахайте нею і попрощайтесь з дітьми: Goodbye!