Информация
|
Заняття 1.2 (українською мовою)ВІТАННЯ Цілі: Практична: закріплення уявлень про те, що в різних країнах розмовляють різною мовою. Освітня: введення нового лексичного матеріалу: What is your name? My name is Masha. I am Masha. Розвиваюча: розвиток інтонаційного слуху, тренування мовної здогадки. Виховна: виховання старанності, бажання розширювати коло своїх знайомих і друзів.
******ХІД ЗАНЯТТЯ******
1. ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ.
Вітання «Hello!». Привітайтеся з дітьми. Потім запропонуйте їм привітатися ланцюжком, називаючи одне одного на ім’я. Почніть ланцюжок вітань, звертаючись до першої дитини на ім’я. Наприклад: Hello, Sasha!
2. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.
Казка про Язичок Запропонуйте дітям здогадатися, про що йдеться. «Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному і теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто в ньому живе». Коли діти здогадаються, що йдеться про язичок, запропонуйте їм трохи погратися і зробити артикуляційну розминку: кілька разів широко відкрийте і щільно закрийте «двері до будиночка» (рот); попросіть провести кінчиком язика по «парканчику – верхньому і нижньому» (зубах) і доторкнутися до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік). Після гри-розминки продовжуйте розповідати казку. «Звати цього симпатичного помічника – Язичок. Англійською ми називатимемо його Mr. Tongue. Tongue, тому що англійською це означає язичок, а Mister – тому що всі англійці люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло Mr. Tongue. Із нашим Mr. Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім. Одного разу Mr Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr Tongue дуже старався. Він легенько дмухав – (h) (h-h-h) – і витирав ганчіркою. Попросіть дітей допомогти Язичку і показати, як він дмухав і витирав дзеркало. Стежте, щоб звук (h) вимовлявся на видиху легко і протяжно: (h-h-h). Попросіть їх вимовити слово Hello і відпрацюйте його вимову, запропонувавши дітям повторювати його за вами. 3. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СТРУКТУРАМИ WHAT IS YOUR NAME? MY NAME IS MASHA. I AM MASHA. Скажіть дітям, як вас звати: My name is (ім’я). I am (ім’я). Після цього, звертаючись до кожної дитини, запитайте: What is your name? і допоможіть з відповіддю: I am (ім’я). За необхідності перекладіть запитання і відповідь.
4. ФОНЕТИЧНЕ ВІДПРАЦЮВАННЯ СТРУКТУР WHAT IS YOUR NAME?MY NAME IS … .
Зверніть увагу на звук (w) у слові What. Попросіть дітей вимовити спочатку (w-wot), а потім усю фразу. Жестом руки покажіть спадну інтонацію і попросіть дітей зробити те саме. Аналогічно відпрацюйте структуру My name is… . 5. РОЗВИТОК НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ.
1) Мікродіалоги «What is your name?» Розіграйте з дітьми мікродіалоги за схемою: учитель (Т) – дитина (Ch). Кожна дитина на запитання вчителя називає своє ім’я. T: What is your name? Ch: My name is (ім’я). 2) РЗ (с. 1). Попросіть дітей розглянути малюнки в робочому зошиті і озвучити слова персонажів на кожному. Спершу нехай діти повторюють запитання та відповіді за вами і прагнуть правильно вимовляти звуки та повторювати інтонацію. Зверніть їхню увагу на завдання. What is your name? I am … Попросіть дитину назвати себе і намалювати біля відповіді своє личко. Впишіть у відповідь ім’я дитини, пояснивши їй, що ви пишете її ім’я англійськими літерами. 6. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.
Гра «What is your name?». Діти утворюють коло. Педагог ставить запитання: What is your name? і кидає м’яч одному з дітей. Дитина, яка піймала м’яч, відповідає: My name is… і, у свою чергу, кидає м’яч іншій дитині, запитуючи: What is your name? 7. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.
Запропонуйте дітям розглянути два останні малюнки робочого зошита попрощатися з героями, звернувшись до них за іменами. Попрощайтесь з кожною дитиною, називаючи її на ім’я. |





































