Перспективное календарное планирование по хореографии для детей 3-4 лет

 

Игровая гимнастика для детей

 

Хороводные танцы и игры для детей

 

Рисунок и схемы танцев в детской хореографии

Хореография для дошкольников. Методика и организация хореографической работы.

Специальные упражнения и комплексы для развития данных в хореографии

Методика преподавания танцевального направления джаз-модерн в фитнес формате

Акробатика в хореографии для начинающих

Упражнения на растяжку и развитие гибкости в хореографии и фитнесе

Основы базовых акробатических и полуакробатических упражнений в хореографии

k2

Танцуем - играя. Зимушку встречая.

k3 

Азбука танца и танцевальные движения для дошкольников. 

k4 

Фитбол - гимнастика для детей. Методика проведения занятий

Танцевальные игры для детей. СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО.  

Видео-курсы, мастер-классы, семинары: Мгновенно 

 

Бесплатная рассылка с подарками в каждом выпуске.Подпишитесь и получите танцевальные сборники в подарок.

 5

Танцы народов Севера для детей

 4

Увлекательные танцевальные разминки для детей 3-7 лет

 33

Танцевальные сюжетно - образные игры для детей

 1

Комплексы игровой гимнастики для детей

 328

Русский танец для детей от 3 до 8 лет. Методика обучения детей и организация хореограафической работы.

t i 1222151

Танцуем - играя 2. Методика игрового танца для дошкольников.  

main big ves

Танцы, пляски, игры,хороводы дя дошкольников. Весенняя тематика.

tancy pl

Танцы, пляски, игры, хороводы для дошкольников. Зимняя тематика. 

os 2

Танцы, пляски, игры, хороводы для дошкольников. Осенняя тематика.

0012110

Растяжка в хореографии для подростков

kart 2      

Коммуникативные танцы-игры для дошкольников. Часть 1 

kkkk2

Видео курс " Танцуем - играя 1"  Методика игрового танца для  дошкольников

tdm11

Видео курс "Танцы для малышей. Методика игрового танца для детей 2-3 лет"

02313

Видео - курс "Характерный народный танец для детей от 5 до 10 лет"

021

Танцевальный фитнес для детей. Методика проведения и построения занятий. 

7102      

Растяжка в хореографии для дошкольников.Увлекательная партерная гимнастика для развития данных.

710

Растяжка в хореографии для детей 7-10 лет.Партерная гимнастика для развития данных 

k20

Видео курс "Игровой стретчинг для дошкольников и младших школьников" 

222222

 Видео курс "Танцы для дошкольников"

Форум для хореографов, музыкальных руководителей,воспитателей, педагогов

k26

Танцевальный бизнес или как открыть танцевальную школу.

 

 

 


Заняття 1.2 (українською мовою)

ВІТАННЯ

  Цілі:

  Практична: закріплення уявлень про те, що в різних країнах розмовляють різною мовою.

  Освітня: введення нового лексичного матеріалу:

  What is your name? 

  My name is Masha.

I am Masha.

Розвиваюча: розвиток інтонаційного слуху, тренування мовної здогадки.

Виховна: виховання старанності, бажання розширювати коло своїх знайомих і друзів.

******ХІД ЗАНЯТТЯ******

   1. ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ.

  Вітання «Hello!».

  Привітайтеся з дітьми. Потім запропонуйте їм привітатися ланцюжком, називаючи одне одного на ім’я. Почніть ланцюжок вітань, звертаючись до першої дитини на ім’я. Наприклад: Hello, Sasha!

   2. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.

  Казка про Язичок

  Запропонуйте дітям здогадатися, про що йдеться.

  «Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному і теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто в ньому живе».

  Коли діти здогадаються, що йдеться про язичок, запропонуйте їм трохи погратися і зробити артикуляційну розминку: кілька разів широко відкрийте і щільно закрийте «двері до будиночка» (рот); попросіть провести кінчиком язика по «парканчику – верхньому і нижньому» (зубах) і доторкнутися до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік).

  Після гри-розминки продовжуйте розповідати казку.

  «Звати цього симпатичного помічника Язичок. Англійською ми називатимемо його Mr. Tongue. Tongue, тому що англійською це означає язичок, а Mister  тому що всі англійці люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло Mr. Tongue.

  Із нашим Mr. Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім. Одного разу Mr Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr Tongue дуже старався. Він легенько дмухав  (h) (h-h-h) і витирав ганчіркою.

  Попросіть дітей допомогти Язичку і показати, як він дмухав і витирав дзеркало. Стежте, щоб звук (h) вимовлявся на видиху легко і протяжно: (h-h-h). Попросіть їх вимовити слово Hello і відпрацюйте його вимову, запропонувавши дітям повторювати його за вами.

  3.   ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СТРУКТУРАМИ WHAT IS YOUR NAME? MY NAME IS   MASHA. I AM MASHA.

  Скажіть дітям, як вас звати:

  My name is (ім’я).

  I am (ім’я).

  Після цього, звертаючись до кожної дитини, запитайте: What is your name? і допоможіть з відповіддю: I am (ім’я). За необхідності перекладіть запитання і відповідь.

   4. ФОНЕТИЧНЕ ВІДПРАЦЮВАННЯ СТРУКТУР WHAT IS YOUR NAME?MY    NAME IS … .

  Зверніть увагу на звук (w) у слові What. Попросіть дітей вимовити спочатку (w-wot), а потім усю фразу. Жестом руки покажіть спадну інтонацію і попросіть дітей зробити те саме. Аналогічно відпрацюйте структуру My name is… .

   5. РОЗВИТОК НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ.

  1)      Мікродіалоги «What is your name?» 

  Розіграйте з дітьми мікродіалоги за схемою: учитель (Т)  дитина (Ch).

  Кожна дитина на запитання вчителя називає своє ім’я.

  T: What is your name?

  Ch: My name is (ім’я).  

  2) РЗ (с. 1).

  Попросіть дітей розглянути малюнки в робочому зошиті і озвучити слова персонажів на кожному. Спершу нехай діти повторюють запитання та відповіді за вами і прагнуть правильно вимовляти звуки та повторювати інтонацію. Зверніть їхню увагу на завдання.

  What is your name? 

  I am …

  Попросіть дитину назвати себе і намалювати біля відповіді своє личко. Впишіть у відповідь ім’я дитини, пояснивши їй, що ви пишете її ім’я англійськими літерами.

   6. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

   Гра «What is your name?». 

  Діти утворюють коло. Педагог ставить запитання: What is your name? і кидає м’яч одному з дітей. Дитина, яка піймала м’яч, відповідає: My name isі, у свою чергу, кидає м’яч іншій дитині, запитуючи: What is your name?

   7. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.

   Запропонуйте дітям розглянути два останні малюнки робочого зошита попрощатися з героями, звернувшись до них за іменами. Попрощайтесь з кожною дитиною, називаючи її на ім’я.